Net een beetje meer hulp.
Is onze standaard support niet genoeg? Vraag gerust om hulp als je er zelf niet meer uit komt.
Standaard doen we al een hele hoop, maar het kan zo zijn dat je net iets meer nodig hebt. Dat kan, een van onze specialisten kan je helpen met tal van vragen en extra mogelijkheden.
Basis ondersteuning
Standaard doen we al een hele hoop. In onderstaand overzicht ziet u wat bij de standaard ondersteuning zit.
- Korte vragen over het configureren van DNS en hostingpakketten.
- Korte vragen over domeinnamen en de DNS configuratie ervan.
- Korte vragen over antispam filters.
- Vragen over offertes en bestellingen.
We maken strikt onderscheid tussen server-technische werkzaamheden en werkzaamheden aan websites, webshops en webapplicaties. Op server gerelateerde zaken geven wij basis en aanvullende ondersteuning. Op website, webshops en webapplicaties geven wij enkel aanvullende ondersteuning conform de daarvoor bepaalde tarieven.
Aanvullende ondersteuning
Als je meer ondersteuning nodig hebt, dan is dat geen probleem.
- Inrichting van maatwerk webserver.
- Migratie werkzaamheden welke langer duren dan 30 minuten.
- Ondersteuning tijdens het configureren van reseller hosting, VPS of dedicated servers.
- Uitgebreide technische ondersteuning.
- Installeren van SSL certificaten.
- Verhelpen problemen met WordPress en Magento.
Aanvullende ondersteuning kost € 20,- per kwartier.
Service Level Agreements.
Heb je regelmatig extra ondersteuning nodig of wil je net dat beetje extra zekerheid? Dan is een onderhoudscontract (SLA) iets voor jou.
We hebben verschillende service level agreements die kunnen worden afgesloten voor:
- SSD hosting
- Reseller hosting
- VPS servers
- Dedicated servers
- Colocatie servers
VPS Service Level Agreements
Service-level | Unmanaged | Managed |
24/7 Monitoring | ![]() |
![]() |
Controlpanel updates | ![]() |
![]() |
Operating System Updates | ![]() |
![]() |
Security Patches | ![]() |
![]() |
Maatwerk backup | ![]() |
![]() |
Firewall Management | ![]() |
![]() |
Maatwerk instellingen | ![]() |
![]() |
Tuning (optimized kernel, MySQL/Apache) | ![]() |
![]() |
Reactie tijden | Max. 24 uur | Max. 8 uur |
Support uren per maand | ![]() |
30 minuten |
Onderhoudswerkzaamheden | 09:00-17:00 | 24:00-06:00 |
Software support (beperkt) | ![]() |
![]() |
Prijs per maand | € 0,- | € 49,- |
Tarieven
Level | Tarieven |
Basis ondersteuning | Gratis |
Aanvullende ondersteuning | € 80,00 p/u |
Ondersteuning na kantooruren | € 120,00 p/u |
Uurtarieven zijn exclusief BTW en worden per kwartief afgerekend.